Vilken dag!

Vilken dag!
Som sagt ska jag åka in till Karlstad i morgon för att kolla på lägenhet. Jag kommer fram vid tolv och ska då gå direkt till lägenheten. Nu ska jag även på arbetsintervju klockan halv två på Karlstads universitet, angående jobbet som lagerarbetare. Eftersom det inte går några bussar hem så ringde jag Milla och frågade om hon hade något hörn över som jag kunde sova i. Det hade hon. Tyvärr kommer hon inte hem förrän halv tio så jag får sysselsätta mig själv tills dess! Ska bli kul att träffa Milla igen! Sen på torsdag bär det av till Värnamo och älsklings Piraten! Måste börja packa...

Efter att jag fixat med allt det där så ringer jag till pappa för att jag måste skriva ut lite grejer till arbetsintervjun i morgon. Mitt i vårat samtal ringer mobilen igen, det är skyddat nummer. Jag får säga hej då till pappa och hej hej till chefredaktören på Filipstads tidning. Hon skulle bara kolla läget, att jag kommer i sommar och så. Det är klart jag gör!
Motvinden börjar vända nu.. känns bra! Älskar medvind!

Kommentarer
Postat av: johan toan

gött att höra att vinden vänder! Låter toppen ju!



ha en superbra helg!



PÖSS&KÖSS!

2008-06-18 @ 10:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0