Vinst som tyvärr inte räcker till en ny bil

Jag vann precis på Betapet eftersom personen jag spelade mot gav upp i förtid. Nu fick jag massa mer status!
Jag vet, jag är en boktavsnörd! Jag älskar att leka med bokstäver och göra fina meningar av dem.

Något annat jag tycker om att göra är att tänka i bild och form. Helst bild. I höst när jag får min lön ska jag införskaffa en systemkamera och göra massa frilansjobb! Sen måste jag ju ha en dator och helst en ny bil. Fast någon ny bil har jag nog inte råd med. Det vore väldigt skönt med en sprillans ny bil eftersom min säger ifrån mer än någonsin nu. Jag tror inte Percy orkar mer. (Ja, min bil heter Percy och han är väldigt söt!)
Percy är bara ett år yngre än mig. Jag tycker han borde orka några år till. Inte gav jag upp bara för att jag fyllde 19. Tvärtom. Jag la i en högre växel, gasade upp över hastighetsgränserna och fick en mycket bra journalistutbildning på Molkoms folkhögskola!

Jag ska nog dra min livshistoria för Percy någon dag,
om jag får tillbaka honom från verkstan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0