Wih

Nu är det tisdag. I morgon åker jag tillbaka till Skövde igen.

I går löstes många av mina problem. Jag får hyra lägenheten i Karlsad. Nu är boendet fixat i ett år framöver. Jag har bara kontraktet att skriva på och betala hyran så är det klart. Allt det är av första prioritet när jag kommer till mammas lägehet i morgon.

Några dagar efter att jag flyttat in, kommer Robert.
Det kommer bli underbart att få vakna bredvid honom varje dag. Min Pirat är den som lugnar ner mig och lyfter ner mig på jorden när jag oroar mig för mycket.. Jag gör det svårare än vad det egentligen är. Bara att kliva på bussen kan vara jobbigt. "Vad ska jag säga, vart är det jag ska nu igen, var är min plånbok, var är mobilen" osv osv... Plånboken och mobilen måste jag alltid veta var de är!
Oftast vet jag inte ens var jag själv är.

Nu ringer det här hemma hos familjen Letowski. Jag vågar inte svara.. vad ska jag säga? "Caroline,,, hos.... eeeeh Letowskis"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0