En månad kärlek

I går firade jag och Robert en måndad som pojkvän respektive flickvän.
Tråkigt nog hade vi båda mycket att stå i under dagen. Jag praktiserade som vanligt på VF och han spelade in monolog och skrev manus.
Runt klockan tio på kvällen ringer min käre Pirat. Jag kommer över direkt.
I hans rum står två stolar och ett bord. Han hade till och med ansträngt sig att tända ljus och fixa cafémusik.
Jag blev bjuden på glass och chokladsås (med banansmak), till det hade han även köpt maränger och chips.
Ingen har någonsin gjort något liknande för mig! Jag blev så fruktansvärt glad och rörd, jag kunde inte sluta le.
Hur underbar får en människa bli?

Det är så skönt att den där nykära känslan fortfarande tränger på så fort jag ser dig. Du gör mig så glad, varje dag.
Jag tror att fjärilarna i magen aldrig kommer sluta flyga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, va gulligt. Jag vill också:)

2008-03-07 @ 13:20:56
URL: http://mmilla.blogg.se
Postat av: KARLSTADSTREETSTYLE

Hej! Spana in KARLSTADSTREETSTYLE, som är en nystartad blogg. Ha det bra!

2008-03-09 @ 19:49:24
URL: http://karlstadstreetstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0