Grattis

Det snöar. Det kunde man inte tro i går när solen sken,
Jag är nästan färdig med artikeln, den blir gullig.

Mars lider mot sitt slut. Det har gått fruktansvärt fort. Jag som tänkte gratulera två av mina vänner från Skövde men det har jag ju glömt bort totalt. Eller, jag vet att de fyller år och när men jag har ingen koll på datum. Tiden bara flyger iväg.

Grattis Sara Wicktor
som fyllde år den 3:e mars!
Grattis Anna Spaak som fyllde år den 12:e mars, om jag inte minns helt fel!
Sen har ju Alexandra Yilmaz fyllt år också, den 6:e fick jag just bekräftat!
Aja.. förlåt att jag glömt bort er! Grattis! Nu är ni alla 20 år.

Jag väntar fortfarande på min 20 års dag...

Kommentarer
Postat av: David

hmm, tror det var nån till som fyllde i mars. Visserligen inte 20, utan 21. Undrar vem det var tro?

2008-03-18 @ 02:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0