Hoppsan

Jag har inte mått så här på snart fyra månader. Jävla hormoner.
En light-version av depression i samband med hormonförändringar i kroppen.
Ibland är det fruktansvärt drygt att vara tjej.
Hoppas verkligen det går över i dag.

Den texten jag blev så nöjd med, den med politikerna, föll på en bildtext.
Det stod att en kvinna red på en kamel när det var en häst. Kollade upp det och det var faktiskt jag som hade klantat mig - rejält. Kameler finns väl inte ens i Mongoliet? Fruktansvärt pinsamt!
Nu får jag skärpa mig. Uppmärksamhet!

Åh, jag vill bara lägga mig i fosterställning och bryta ihop totalt. I dag är jag vek.
Jag tänker kompensera med att göra ett bra arbete i dag. Hoppas verkligen jag lyckas.

När jag kommer hem ska jag låsa in mig på mitt rum. Jag tror att jag behöver lite Carrotime.

Var är Linda? Jag hittar inte till Norrstrand - skit också.

Kommentarer
Postat av: Mingla

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp iså fall :). Bra blogg du har förresten

2008-03-11 @ 09:55:05
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0