Kuligt

Jag har fått mycket att göra nu. Ska ut på två jobb om 20 minuter. Sen har jag ett reportage att gräva på tills på fredag. Incidenten med hästen som inte var kamel - börjar lägga sig nu. Tack och lov.

Det är hur kul som helst här på VF. Jag får göra mycket mer jobb än vad jag trodde jag skulle få göra. Jag hoppas verkligen att de är nöjda med mig. För jag är väldigt nöjd med min praktikplats!

Ibland saknar jag Molkom, frukosten, lunch, middag, rökrutan och allt som hör en lektionsdag till. Min klass! Jag tror jag saknar min klass. Davids vredesutbrott, Björns utläggningar (fast de slipper jag ändå inte), Merjas långa vokaler, Pepes skånska, Marijah som gapskrattar åt David när han gör bort sig, Jessicas flin, Linda och Lisas fnissande. Inte att förglömma de från Forshaga, Sofia och Erik.
Jag tror faktiskt att jag fick med alla där.

Erik spelade i Göteborg för några dagar sedan. Hans band är sjukt grymt, och vilken scennärvaro Erik har! Till och med bättre än Hardcore superstar som vi såg i lördags.

Kommentarer
Postat av: David

"Marijah som gapskrattar åt David när han gör bort sig" WHAT? Har jag nånsin gjort bort mig?

2008-03-11 @ 15:03:05
URL: http://davidhellsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0