Lång lista

1. Hur gammal är du om fem år?
Då ska jag fylla 25.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Erik Segerpalm faktiskt, hör och häpna.

3. Hur lång är du?
162 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Transformers

5. Vem ringde du senast?

Robert

6. Vem ringde dig senast?
Linda

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Min mobil är död men något i stil med:
Haha! Era tokstollar! Du får hälsa att han får komma och hälsa på i helgen, vi saknar honom. Jag har ont i magen. Det var lax till mat i dag och jag åt jättemycket. Vi ses sen... kram (Från Milla)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma?
Den 10 februari tror jag. Det vill säga på tok för länge sedan!

11. Vilken ögonfärg har du?
Mörkbruna

12. När vaknade du i dag?
Klockan sex men jag gick inte upp förrän tjugo över

13. Vilken är din favoritjulsång?

Wham - Last Christmas

14. Vilken är din favoritplats?
Bubblan i Molkom

15. Vilken plats föredrar du minst?
Skolans offentliga toaletter

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Jobbar som journalist i Göteborgsområdet

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Spöket som går på övervåningen i pappas hus (oftast i mitt rum)

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Den grovt homosexuelle pojken, killen, mannen - watever, som jag träffade i dag

19. Hur stor är din säng?
Lite för liten för två

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Ehum, inget av det, men brorsan fick en i julklapp, stationär alltså

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Mest utan (in before ho-ho-ho)

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Tre plus en Pirat

23. Hur många landskap har du bott i?
Två. Västra götaland och Värmland

24. Vilka städer har du bott i?
Skövde och Molkom

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor, eller vad som helst som täcker fötter - de är äckliga

26. Är du social?

Fruktansvärt

27. Vilken är din favoritglass?
88:an (för när 88:orna går ut då är det glass-glassiiiiiigt - student 07 VH)

28. Vilken är din favoritefterrätt?

Pirat och chokladsås med banansmak

29. Tycker du om kinamat?
Ja, tjing tjong

30. Tycker du om kaffe?
Ja men inte min mage

31. Vad dricker du till frukost?

English breakfast tea

32. Sover du på någon särskild sida?

Vänster oftast

33. Kan du spela poker?
Ja, helst onykter

34. Tycker du om att mysa/kela?
Mhmmm

35. Är du en beroendemänniska?
Ja, allt annat vore lögn

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja, min före detta lagkamrats - katt

37. Vill du ha barn?
Ja, helst två

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, spanska och några könsord på arabiska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Presenter, kläder, smink och smycken

42. Äger du dyrbara smycken?

Japp, tack mamma och farmor!

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Nyheterna

44. Kan du rulla med tungan?
Ehum... whatever you want

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Björn M Janson - utan tvekan

46. Sover du med gosedjur?
Njae, indirekt kanske

47. Vad har du för ringsignal?
17 juni med Snook

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Nej, men mamma har säkert

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

Ett spiralblock

50. Flirtar du mycket?
Nej, det behövs inte. I sådana fall med Robert när jag är på bushumör (in before "var är fjärrkontrollen")

51. Kan du byta olja på bilen?
Jajjemän!

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej!

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Harry Potter och dödsrelikerna

54. Läser du dagstidningen?
Varje dag! Jag har ju praktik på en

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
Haha, ja faktiskt

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Mix megapol

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Förde anteckningar under en telefonintervju

59. När var du i kyrkan senast?
På min brors skolavslutning

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
SO-läraren AMA

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En natt

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Min underbara pojkvän fixade en mysig glassmiddag för två på vår enmånadsdag.

Kommentarer
Postat av: JOWAN

HIHI! :D 88.am lå! de e glassigt! ;)

Fan JAG såg din morsa sist, smatidigt som du, Det är illa.

tänkte bara skriva att ja saknar dej som fan! Hoppas du har det bra! det verkar så. :)) PÖSSO KRAM!!

2008-03-20 @ 12:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0