Mersmak

Jag blir så glad när de man intervjuat är så tillmötesgående. Det här har varit en bra dag!

Jag får verkligen en kick av att vara färdig med en text. Det är förmodligen bättre än alla droger i världen. Varje gång jag ska ut och intervjua någon flyger jag iväg på adrenalin. Just den känslan av att ha lyft fram människor så de får säga sin åsikt, det är demokrati i högsta grad!
Som journalist vill jag verkligen hjälpa folk att göra sig hörda.
Varje gång jag åker ut på ett arbete, lär jag mig någonting nytt. Det är verkligen att blanda nytta med nöje.
Att hela tiden hitta utvägar på att förklara krångliga saker, är fruktansvärt roligt.

Jag brinner för det här, nu har jag fått mersmak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0