Öppet hus lördag

Nu sitter jag här på skolans öppet hus. Det är verkligen kul att kunna inspirera folk. En kvinna kom precis in med sin dotter, efter att ha pratat med mig och två andra som gått här tidigare, blev hon väldigt intresserad.

Sen träffade jag en tjej från Skövde. Vi har gått i samma skola några år. Hon ska tydligen komma hit och prova på att bo på internatet. Det var lite kul, hon kände igen mig också.

Nu är alla och äter och det finns inte så mycket att göra. Vi har visat upp alla tidningar och vi har även satt upp artiklar vi skrivit på praktiken. Jag gjorde också en presentation av oss alla. När jag satte ihop alla småkort så känner jag verkligen att jag saknar alla. Vår klass är verkligen hur go som helst! Efter praktiken är det inte långt tills vi åker till New York. Det kommer nog bli en resa vi aldrig glömmer. Usch vad svårt det kommer att bli när vi skiljs åt i slutet av maj.

Det här är i alla fall det bästa som hänt mig, hittils!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0