Solen skiner

Den här dagen är fin. Inte bara för att solen skiner utanför fönstret, utan även för att det går bra för mig. Jag har redan hunnit skriva en artikel om båtar och båtmässan i Stockholm som några båtbolag från Karlstad deltar i. (Mycket båtar i den meningen) Nyhetschefen var nöjd med min båtartikel. Så nöjd att vi fick ta en bild till den också.

Jag och min kollega Linda ska ut på jobb kvart över två. Det kommer bli bra - det blir det alltid.
Efter det ska vi iväg och ta en bild på båtarna, i Karlstad, inte i Stockholm tyvärr.

Jag har även fått kritik, mest positiv. Min rumskamrat tipsade mig om att jag måste tänka lite mer på vinkeln i artiklarna. Det är alltid det svåra men jag lyckades jävligt bra i går - det tyckte han också. Så det går framåt i alla fall. Han sa även att jag skriver väldigt bra. "Dina artiklar är välskrivna", sa han till och med.

Fy fan vad kul det här är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0