Upptäcksfärd

Det var tur att jag åkte extra tidigt i morse till jobbet. Min medarbetare Linda hade "sovit över" som hon kallar det. Det betyder att hon försov sig, sovit över tiden. Det är ganska klyftigt sätt att beskriva det på.

Jag och Linda kom precis tillbaka från en invigning. Som vanligt åkte vi fel eftersom ingen av oss är här ifrån. Av en ren slump hittade vi till slut. Eller okej, det var Linda som hade ögonen på vägen och såg stället vi skulle till. Jag måste erkänna att hon har fruktansvärt mycket bättre lokalsinne än vad jag har.

Nu sitter jag och ska få ihop en artikel av det här. Det kommer gå lysande. 1690 tecken redan. Så går det när man är väl förbered.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0