Vit värld

" Jag älskar månen. Jag har alltid velat åka till månen.
Du är min måne och jag har åkt dit många gånger nu."

I morse när jag vaknade såg jag att världen har blivit vit igen. Jag trodde jag skulle behöva kämpa mig gul, blå och blodig för att få bort all snö och frost på bilen, men så var det inte.
Eftersom jag förberett mig på att stå där ute och skrapa rutor i en kvart, kom jag en kvart för tidigt till praktiken.

I dag har jag redigerat en bilsida och nästan gjort klart ett matuppslag. Det är hur kul som helst att redigera. Just nu är alla datorer upptagna så jag har inte så mycket att göra. Ska nog gå tillbaka nu och fråga om jag får fortsätta.

"Jag brinner för det här permanent" / Petter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0