Dagens dialog

I går tog jag och mamma en sväng förbi Ica Maxi. Vi gick in i en relativt nyöppnad klädbutik. När vi kommit halvvägs in i butiken hör jag en man och en kvinna samtala bakom oss.

Mannen: Det är ju dumt att de har herrkläderna längst in i butiken.
Kvinnan: Varför då?
Mannen: Det är väl ingen karl som orkar gå ända in, det skulle vara mycket smartare att ha herrkläderna längst fram i butiken.
Kvinnan: Men nu är du ju på väg till herrkläderna, längst in...
Mannen: Javisst, men hade du inte tagit med mig så hade jag aldrig gått in.

Jag tycker att den dialogen säger så mycket!

Kommentarer
Postat av: SARA SOLVIK :)

(dagens fråga i min blogg)

Är du nöjd med dig själv?!

2008-11-17 @ 10:01:58
URL: http://sarasolvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0