för mycket

Jag vet inte vad jag vill längre.

Jag har blivit sådan där som jag lovade mig själv att aldrig bli. Hur kunde jag då låta det hända?
Jo...
för att jag aldrig trodde det skulle hända mig.

Jävligt djupt.

Jag önskar att jag kunde ta livet lite mer som en axelryckning.
Det som sker det sker, inte mer med det. Livet rullar på åt vilket håll jag än går. Alltid ska jag tänka på vad som kunde ha hänt om... vad som kommer att hända om...
Alltid om.
Det är nog typiskt kvinnligt. Vi måste tänka för mycket eftersom män tänker för lite.

Kommentarer
Postat av: Milla

Känner precis samma som du ska du veta. Jag har också alltid vetat vad jag vill göra, vad ja ska bli o nu har ja inte en aning.. Eller vet väl lite men ändå.. Vi måste ta en carro & milla pepp-dag=)

2008-11-13 @ 15:56:40
URL: http://mmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0