KAU igen

Nu har jag anmält mig till Karlstads Universitet -igen. Tänkte fräscha upp min spanska, jag har en känsla av att jag kommer att behöva prata ett till språk. Det är alltid kul.

Snart ska jag gå till jobbet. Är egentligen inte alls motiverad men måste ju ha pengar till hyran. De två veckorna på na.se resulterade i att jag var helt slut i helgen. All stress och alla tidiga mornar gjorde sig påminda...

Förresten så fick jag och Robert oväntat besök natten till lördagen.
Klockan 03.00 ringer Hamid och frågar om han får sova hos oss. Självklart fick han det! Jag bäddade åt honom i soffan och Robert gick och mötte honom.

Dagen efter hängde vi på stan och lagade mat. Fredrik kom och hälsade på en sväng också. Det var en mycket trevlig lördag! För en gångs skull fick jag och Robert stå för gästfriheten, i stället för att vi ska behöva flänga runt till folk hela tiden. Det skulle vara så mycket trevligare om folk kom och hälsade på lite oftare, eller att de faktiskt hälsade på överhuvudtaget...

Kommentarer
Postat av: Millis

Jag har oxå sökt till universitetet. Hoppas att vi båda kommer in. Hur har du det? Saknar dig. Kramar

2008-11-04 @ 09:37:53
URL: http://mmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0