Lugg!

Måste skriva lite annat än sådant jag är tvungen att göra. Det går faktiskt jättebra med uppsatsen, beskrivelsen eller vad man nu ska kalla det. Tillrättavisning kanske, nej... beskrivning är nog det bästa att beskriva det som. Beskrivning av det kommande arbetet! Det kommer bli bra.

Nu har jag klippt lugg. Eller ... frisören gjorde det. Jag vet att hon är ett år yngre än mig, det sa hon för tre månader sedan när jag klippte mig hos en frisör för första gången i mitt liv. Det var ett stort steg, och nu kommer jag bli beroende. Håret växer ju ut och då ser det aldrig ut som direkt efter frisörbesöket.

Längtar tills helgen. Antingen åker jag hem, eller så går jag, Milla och Sandra på dansbandskväll. Just nu så lutar det åt det sistnämnda. Tyvärr så känner jag dock att jag måste här ifrån ett tag, en liten stund. Men men, vad vore en bal på slottet? Vad vore en dans på rosor utan taggar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0