Skuvdeskvaller

Det blev Skövde.
Har suttit lite med detta. Kolla om ni vill.
Jag och mamma satt och fnissade i soffan förut. Det är alltid så mysigt med mamma. Senaste gången vi träffades var i juni, vilket är alldeles för länge sedan. Vi lagade tacopaj och åt tills vi var hemskt mätta.

Lillbrorsan är sjuk stackarn. Han är fruktansvärt förkyld. Jag kommer säkert bli smittad men vad gör det om hundra år? Hur som helst så känns det som om jag borde gå och lägga mig. I morgon ska jag och mina companies till Maxi. De har tydligen byggt om en massa där. All denna förändring i min hemstad får mig att känna mig som en utböling, vilket jag med all säkerhet blivit.

Det är alltid lika kul att gå i mataffärer här i Skövde. Man ser alltid någon som man känner igen från "förr". I dag såg jag en kille som en av mina vänner var tillsammans med för cirka fyra år sedan. Hon dumpade honom -i telefon. Det roliga var att han nästan började gråta och att jag satt bredvid och hörde allt. Det som var ännu roligare var att han var två-tre år äldre, men betedde sig som två-tre år yngre. Nu hade han däremot hittat en tjej som han fick hålla i handen. Gulligt.

Bla bla bla
god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0