Smittad

När jag var hemma i Skövde så var min bror sjuk. Han frisknade till när jag åkte hem i måndags. Nu är jag sjuk och beräknas vara helt återställd på söndag. Blir en hemmadag i dag med tea och halstabletter. Vi har tacopaj i kylen, det är jag glad för.

Ska bege mig till affären och köpa tacobröd. Det som är så bra är att apoteket ligger precis bredvid Konsum. Bara att gå dit och köpa det som behövs.

Det går inte att jobba, om man jobbar som telefonförsäljare, om man har ont i halsen, hostar, är hes och täppt i näsan. Just nu ringer vi till folk som är mellan 40-80, de äldsta hör inte ens vad jag säger när jag är frisk. Hur ska de lyckas nu?

Förresten...
vad är grejen med att folk inte fattar att man sitter och jobbar och sliter för att få hyran och maten betald - även när man arbetar med telefonförsäljning?

Host hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0