Utmaning

Jag har blivit utmanad av Milla

Reglerna är följande:
- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta 5 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 5 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


Här är mina 5 saker:

1. Jag kan inte gå på A-brunnar (det ger otur! Alla som sett "Fucking Åmål" vet det!).
2. Jag gråter nästan till alla avsnitt av "Scrubs".
3. Jag får migrän när jag dricker alkohol.
4. Jag "känner av" spöken .
5. Jag borde inte spendera så mycket pengar på klänningar, men jag gör det ändå.

Jag utmanar:
Robert
Hamid
Johan
David
Marijah


Kommentarer
Postat av: David

Synd att jag lagt ner bloggandet.

2008-11-07 @ 22:43:34
URL: http://davidhellsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0