14 October med C

Just nu är jag tillbaka i Molkom. Jag håller på att göra två kortreportage med Hamid respektive Fredrik. Hamids reportage ska vara på 30 sek och Fredriks på två minuter. Min trötthet är på max eftersom jag och Robert var tvungna att tvätta i går kväll. Vi har fortfarande  inte rätt bokningsnyckel till tvättstugan så vi får helt enkelt tvätta efter att tvätt-tiderna tagit slut. Med andra ord efter klockan nio på kvällen.
Egentligen behövde vi inte tvätta, men jag ville så gärna.

Jag lyckades med att tillaga mammas "Symöteslåda" i går. Det blev succé. Den smakade nästan exakt som mammas. Jag blir mer och mer vuxen.

I dag när jag och Hamid satt ute i "lusthuset" kände jag verkligen hur mycket jag saknar de gamla tiderna.
Jag saknar förra hösten när allt var så nytt och spännande. Jag var bara 19 och självförtroendet satt i fotknölarna. I dag har det stigit mig åt huvudet och jag saknar alla de människorna som fick mig att hitta mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0