Denna fredagen

Jag är vaken! Ska ner på stan strax och köpa lite presenter till bland annat pappa och Therese. Jag är verkligen urusel på att köpa presenter, jag har redan ångest över julklapparna. Det får inte vara för dyrt heller. Den här månaden blir tajt. De kommande två veckorna ska jag ha massa lektioner i Molkom under dagen, sen jobba på kvällen. Det kommer bli slitsamt men jag måste. Elräkningen kom i går så här går det inte att unna sig något.
Min systemkamera får följa med till stan. Jag tänker fota allt som faller mig in. På så sätt blir de tio minuterna till stan inte lika tråkiga. Risken finns däremot att minuterna kan bli fler.

I morgon drar jag och Robert till Skövde.
Pappa skickade nyss sms om att vår katt Zorro fått inflammation i ena ögat och att de var hos veterinären nu. Men det var inget allvarlig som tur var. Jag älskar verkligen Zorro. Det är den finaste och snällaste katten jag någonsin träffat. Han är gammal nu, äldre än vad man kan tro. I morgon ska jag kela jättemycket med Zorro, jag saknar hans spinnande och hans mjuka päls. Husdjur har en tendens att få en att känna sig avslappnad, det är bra.

Fest i morgon.
Det ska tydligen bli en ganska stor sådan också. Hoppas verkligen det blir lyckat. Vi får se, vi får se.
Nu väntar jag på att mitt hår ska torka. Sen drar jag.
Oa oa.

Kommentarer
Postat av: David

Tajt is never too tajt!

2008-10-03 @ 11:01:34
URL: http://davidhellsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0