Lite blaj

Hemma! I alla fall 50 minuter till. Sen är det arbete som gäller för hela slanten. Hoppas vi säjer Ica kuriren i dag, jag vill bli grym på det. Övning ger färdighet heter det ju. Apropå övning så har vi övat på att filma för webben i dag. Det gick väl sisådär men nu känner jag att jag kan vitbalansen, zebran och bländaren i alla fall. Heja heja.
Sitter med en kopp kaffe på min vänstra sida och en tom tallrik på min högra. Tallriken innehöll nyss fil och musli, nyinköpt dessutom. Nu ekar inte vårt kylskåp längre.

På MTV står tonårsbrudar
och skriker av upphetsning  för att de är i samma lokal som Jonas Brothers. En av brudarna fick ta lite på Jonas Brothers, hon började gråta hysteriskt. Tjejer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0