Mina artiklar från na.se

Min första vecka på Nerikes Allehanda börjar lida mot sitt slut. Tänkte att jag skulle lägga upp lite artiklar jag skrivit.
Jag har haft några nyheter i topp och vissa har papperstidningen tagit med dagen efter. Jag försöker att hela tiden hitta egna nyheter bland riksnyheterna som jag kan ta ner på lokal nivå.

Här är ett bra exempel på det. Jag måste tilläga att <B-taggen som sticker ut i faktarutan har inte jag gjort. Det är ändå innehållet som räknas.

Här är en annan artikel jag skrev i dag. Jag vet inte varför men jag tycker det är kul att skriva om statistik, så är jag ganska bra på det också, men jag kan alltid bli bättre. Det är en konst må jag säga.

I går kastades jag in i en av de lokala konflikterna i Örebro, som jag självkart inte var insatt i. Men det gjorde inget. Jag lyckades få ihop en riktigt bra artikel i alla fall. Den fick många, många klick.

I tisdags skaffade jag inspiration som ledde fram till denna artikeln.
Jag är duktig. De där brustabletterna som är som Berocca, fungerar verkligen. Stay sharp and allert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0