Bjud mig också!

Jag är lite arg och besviken just nu. Det är kalas i morgon på jobbet för de som jobbar heltid. Men det verkar som vi deltidare inte är välkomna. Jag tycker i alla fall att vi som är över 18 (jag är faktiskt bara 20 nu) ska få komma i alla fall.
Det här innebär att Robert ska på fest i morgon med gratis sprit och gratis mat. Jag är inte välkommen.
MEN jag kanske får komma ändå för Robert är väldigt bra kompis med en av cheferna så han ska fråga lite snällt om jag får komma ändå.
Först sa en annan av cheferna att bara man är över 18 så får man komma.
Sen sa nån annan att det bara va för heltidarna. Hur sjysst är det? Vi jobbar ju ändå på samma jobb. Vi deltidare har även hållit jämna steg med heltidarna i veckan så jag tycker att vi kan få gå ändå. Det var ju bara jag och två till som ville komma så varför inte slå till? Det här tåget kan man ju bara inte missa.

Jaja, de va en massa tjurigt snack från mig
men jag måste avreagera mig lite så inte Robert får hela smällen. Det är ju alla utom han jag ska vara arg och besviken på. Robert är min prins och ska behandlas som en också! Nu ska vi kramas, pussas och kolla på anime.

God Natti Natti Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0