Den är på väg!

Nu är den på väg, min Canon kamera. Äntligen! Inget kan stoppa mig nu. Ska bara skaffa en egen dator också med InDesign och Photoshop så är det bara att tuta och köra sen. Fick min efterlängtade lön i går på ett x antal tusen som satt väldigt fint.

Robert blir bjuden på sushi i dag, igen. De där heltidarna har det allt bra. Vi deltidare får nöja oss med en frukt eller två om inte de som jobbar heltid har ätit upp allt innan vi kommer till jobbet. Jag är inte avundsjuk, det bara låter så.
I går fick vi sluta tidigare för internet la av. De hade tydligen haft samma problem under dagen. Robert skickade ett sms nyss och berättade att de har samma teknikstrul i dag. Hoppas de fixar sig i alla fall. Jag jobbar inte på fredagkvällar eftersom folk ska ut och leva loppan då. Inte så värt att ringa och störa då kanske. Hur som helst så kan jag ju kombinera detta telefonförsäljeri perfekt med mina webbjournalistikstudier, det är himla bra. Lite extra pengar i madrassen gör den bara bekvämare.

Det ryktas om fest i dag. Jag måste ta reda på om dessa rykten stämmer. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0