Det gick ju inte så bra

Försökte precis beställa Canon eos 450D från netonnet.se. Det gick ju sådär. I värsta fall har jag beställt två  stycken kameror nu eftersom jag försökte två gånger men inget hände när jag tryckte på "avsluta beställning". Jag ringde upp kundtjänst men snubben i andra änden av luren sa att han inte hittade några ordrar. Jag ska hur som helst få en orderbekräftelse på min mail, och den har ju inte kommit så det är nog okej allting. Men fasiken, jag kunde ha fått den kameran i morgon. Skulle ju inte suttit helt fel. Funderar på att dra ner på stan och köpa den på Expert i stället, fast den är lite dyrare där med försäkring och allt.
Ska träffa Milla 14.30, system-tajm! På lördag är det fest i Molkom igen. Det ska bli trevligt. David gör comeback också, heja!

Nu ska jag wina lite:
Jag har bytt lakan i sängen,
jag har lagt in Roberts kläder i hans garderob, jag har tagit upp matlådan som Robert la på golvet för x antal veckor sedan (jag trodde den var diskad men icke, den var full med mögel!), nu ska jag diska och eventuellt dammsuga, städa, städa, städa. Så går det om man inte jobbar heltid, då blir man hemmafru.
Var bara tvungen att få det ur mig. Blaj.

Kommentarer
Postat av: Piraten

Oj oj oj jag är en jättedålig sambo, förlåt :(

2008-09-25 @ 13:22:23
URL: http://blogg.passagen.se/byxlose_piraten/
Postat av: David

Yay! Helgen blir grym! Men om jag fattat det rätt så är det Molkomsfest på fredag, sedan utgång lördag? Det är i alla fall den info som jag fått :)

2008-09-25 @ 16:47:39
URL: http://davidhellsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0