Unna mig lite

Jag är nästa helt säker på att jag inte är bjuden på festen i kväll. Jag drömde om att Robert pratade med chefen och han sa:"Det är ju ingen personalfest, utan ett slutet sällskap. Skulle det komma fler skulle folk tro att det var en personalfest och då bilr de besvikna."
Något sånt.
Ibland drömmer jag sanndrömmar. Kanske är detta en av de gångerna. Vad ska jag göra annars i kväll? Blä.

Jag gick upp samtidigt som Robert i dag, klockan åtta, för jag vill inte sova bort dagen. Jag har bestämt mig för att jag måste köpa nåt av de där två sakerna jag bara måste ha.
1. Kamera
2. Egen dator
Just nu lutar det åt tvåan eftersom jag får vänta tills nästa lön med den dyra systemkameran.

Min plan för dagen är att göra mig snygg, ta på mig snygga kläder och dra ner till den snygga stan. Så ska jag unna mig lite. Sen hoppas jag att Robert hör av sig och säger att jag får komma på festen.

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0