En helg i Molkom

De två dagar som gått har varit mycket trevliga. Det blev en helg i Molkom till slut i alla fall. Robert åkte med han också efter att han druckit massa gratis sprit och blivit bjuden på mat på ett av Karlstads finaste uteställen, Blue Moon Bar. Jag är bara lite avundsjuk.
Förfest hos Milla, givet. Cider och öl, Milla hade till och med Likör 43 dagen till ära. Tråkigt nog tog den slut väldigt snabbt.
Fredagkvällen var mysig. Det var verkligen jättekul att träffa alla gamla skolkamrater igen. Många går kvar, många är dock även saknade. Ingen nämd ingen glömd.

Jag och Robert sov i det stora tv-rummet på gamla.
Det var iskallt med det fick helt enkelt duga nu när vi inte är internatelever längre.
På lördagen lagade vi mat tillsammans med Hamid. Jag stylade Robert, Hamid och Ahad. De blev alla väldigt fina i håret. Vid alla stylingtillfällena användes min kära plattång. Hamid fick en Darin inspirerad look, lite rockig. lite bad liksom. Ahad ville locka håret och det gick ju som det gick. Han fick helt enkelt nästintill affro. Älsklingen däremot som alltid har lockigt hår i vanliga fall, fick en helt ny, platt frill. Han liknade faktiskt sångaren i Red Hot Chilipeppers, coolt.

När vi va klara och fina drog vi till Nordan.
Där var det kräftskiva för full rulle. Jag äter inte kräftor så det blev ölspelet i stället med massa skönt folk. Sen bjöd Robert mig på en shot och vipps så var jag full. Det var skoj.

Framåt tolvtiden sådär så kändes det som om feststämningen rann ut i sanden.
Festdeltagarna började då helt okontrollerat att hångla med varandra, non stop. De uppfann en ny lek som de kallade "byta tuggummi". Det slutade med att alla hånglade med alla, och att jag låste in mig på toaletten för att slippa se.
Sen kom Migränen som jag alltid kan lita på och det var sängdags för mig också.

Söndagen innebar pizza och hemfärd. Nu är vi hemma från en helg i Molkom, och fler ska det bli!

Kommentarer
Postat av: Partymid

Det var kul att ha ert sällskap :)

2008-09-15 @ 01:27:15
URL: http://mid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0