YAY!

HAHA! Det ringde precis en telefonförsäljare till mig. Hon ringde "med uppdrag från DN"  som hon fint la fram det. Eftersom jag precis vet vilken sist hon sitter i så var jag snäll mot henne. Hon får ringa någon annan gång i framtiden. För DN vill jag ju ha men som jag sa till henne "Just nu nöjer jag mig med att läsa den på internet".

Min kamera finns att hämta på Coop Konsum på Norrstrand. Nu ska jag iväg och hämta den, fort som fasiken. Jag är lite nervös faktiskt. Hoppas allt är med... objektiv och batteriladdare. Och självklart en manual. Nu ska jag bli proffsfotograf!
Förresten.. så fick jag reda på att jag har fått praktikplats på Nerikes Allehanda! Detta är en bra dag!

Men först ska jag jobba
från 17.00-21.15 i kväll. Vem vet, jag kanske ringer hem till just dig? Mohaha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0