Cheese!

... och David kanske besöker oss nästa helg då Robert fyller år. Mycket födelsedagar på g nu - hurrá hurrá hurrá! Jag är tyvärr katastrofalt dålig på att köpa presenter till folk, så vi får se vad Robert får för något skoj.

I morgon ska jag även försöka mig på mammas berömda cheesecake! Det blir en utmaning må jag säga! Vill bjuda på den när pappa och brorsan tittar förbi på lördag. Då har jag i och för sig redan tre killar i lägenheten, totalt blir det fem. Carro och killarna som vanligt. Carro, killarna och en cheesecake.

Denna helgen kommer bli kul!
Milla joinar vårt lilla gäng också på lördag så då blir det Carro, Milla och killarna och kanske finns det lite cheesecake kvar (alternativt att jag gör en till). Detta stycke och det föregående kan låta vulgära kom jag på nu, men så är inte fallet, usch om du tänkte i dem banorna, fy skäms! Huvalingen.

Egentligen borde jag plugga. Har en bok att läsa utt tills på måndag men jag har ju inte fått den än! Så det går inte, synd för jag har hört att den är skitdålig. Så har jag en presentation att förbereda men jag vet vad jag ska säga. Jag ska prata om chokladterapi i 'New Zealand' som det så fint heter på engelska.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0