Jag skulle vilja köpa ett kilo tid tack!

I dag har solen lyst med sin frånvaro. Jag fick för mig att jag skulle sitta ute och läsa läxor men efter en halvtimme frös jag så mycket att jag gick in. Har hur mycket som helst att läsa tills på måndag och i helgen kommer några kompisar till Robert hit så det kommer inte bli så mycket tid över till att plugga. Som tur är det ganska intressanta texter vi läser just nu. Tills på måndag ska vi ha lyssnat igenom albumet The Beatles eller The White Album som det också kallat. Vi ska också läsa igenom låttexterna och fundera lite över berättelsen som albumet berättar. Någon som vill ge några tips här? David?

Det är också en tvätt-dag i dag, sista maskinen ska snart vara klar. Vid fem ska jag ner till stan och träffa några klasskamrater. Vi ska hem till Linnea och kolla på High Fidelity. Boken med samma namn ska vi också ha läst tills på måndag, kan va kul att jämföra handlingen i filmen och boken, kanske.

Måste hinna städa innan kompisarna kommer i morgon. Kan man få köpa lite tid?

Kommentarer
Postat av: David

Jag må gilla Beatles men insatt i texterna är jag inte. Tyvärr... Att komma på besök nästa helg låter väldigt lockande faktiskt. CSN kommer ju. Jag ska starkt fundera på saken.

2009-04-17 @ 00:01:04
URL: http://dhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0