Knap knap

Jag har en otäck magkänsla just nu. Jag har inga pengar men jag köpte precis böcker för 563 spänn vilket jag vet att jag kommer att ångra. (Jag var tvungen hittar dem inte på biblioteket eftersom alla andra i klassen redan lånat dem och de ingår i undervisningen)

Visst, pengarna rullar in på fredag
men jag vet redan att jag har allt detta att betala:
Hyra
El
Försäkring inom hyresgästföreningen
Böckerna jag nämde ovan plus en till som jag inte betalt än


Jag vill inte ens tänka på vad allt de här blir om man räknar ihop det. Det känns i alla fall som om den kommande månaden kommer bli knaper.
Hujamej.

Kommentarer
Postat av: Milla

Försäkring inom hyresgästföreningen? Varför det? Det ska väl haggan med päls och pärlörhängen betala?

Och du glömde en till utgift du har, dricka tills helgen fast du fyller ju år så du får ju gratis alkohol =) Men om jag inte orkar att ta nattbussen hem, får jag sova hos er då? Vet att negerbollen o Johan oxå sover där men jag kan sova i badkaret eller ngt =) Krams

2009-04-21 @ 21:48:51
URL: http://mmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0