Månadsdag och hemtenta

I går hade jag och Robert månadsdag. Ett år och två månader har vi varit tillsammans nu, det är rekord för oss båda. Vi skålade med Asti vid halv tolv efter en mysig dag med sol och vårkänslor. Jag är så glad att jag har Dig min Robert! <3

Gäsp.
Denna morgon var segare än vanligt, snart är den slut och jag behöver en till kopp kaffe. Det blev nog lite sent i går men det var det värt. Framför mig ligger två biljetter: Karlstad-Skövde och Skövde-Karlstad står det på dem. Påskfirandet kommer med andra ord äga rum i Skövde. Har redan bokat in en fika med en gammal klasskamrat i morgon vid fem. Det ska bli trevligt.

En annan sak som händer i morgon är att jag har deadline på en hemtenta som ska mailas till läraren. Jag har kommit en bit men det är ju så mycket roligare att hänga runt på internet, kolla nyheterna, kolla runt på bloggar, blogga själv etc etc. Känner att jag borde ta mig i kragen och skriva klart den där hemtentan nu. Jag analyserar en annons, en reklambild och det har jag ju gjort sjuttioelva gånger tidigare så det är inga problem, men ack så tråkigt.

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0