Nr.8

Hellsing släppte nyheten för mig på sin blogg: Kent håller på att spela in sitt åttonde album!
Kent är det band jag lyssnat på allra mest, det band jag är mest trogen till. Jocke Berg skriver själv på Kentforumet att "Det är självklart det bästa vi gjort." Jag tvekar inte en endaste sekund!
Jocke Berg avslutar inlägget med: "Vårt musikaliska år har börjat helt fantastiskt.
Ödmjuka hälsningar från Världens just nu Bästa Band.
"

Musik betyder så fruktansvärt mycket för mig. Musik kan få mig att fly verkligheten och hjälper mig att bara vara i nuet (det är något jag har väldigt, väldigt svårt med att göra). Kent råkar vara det band vars skivor jag lyssnade sönder under min finniga tonårstid. Det var en jobbig tid med Kent gjorde det lite lättare, lite vackrare, lite bättre.

Jag minns att jag brände alla skivorna av en klasskompis i högstadiet. Såhär massa år senare har jag köpt varenda skiva Kent har givit ut samt samlingsboxen dock inte LPn vilket jag grämer mig över. Det är säkert massa annat smaskens jag gått miste om för jag kanske inte är ett så troget fan trots allt. David är nog snäppet värre eftersom han säkert hänger på Kentforumet ganska regelbundet. Det borde jag också göra. Förlåt. Jag tar mina 30 silvermynt och går.

Kommentarer
Postat av: David

Visst händer det väl att jag hänger på forumet (14 489 inlägg), men man klarar sig nog rätt bra utan forumet :)

2009-04-24 @ 00:15:06
URL: http://dhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0