Torsdag, det är torsdag

Då är jag återigen i Skövde hemma hos mamma. Jag anlände i går klockan kvart i tre. Åkte samma buss som Robert men han skulle hem till Småland över påsk så det blev en avskedskyss eller två när jag gick av bussen. Det var inte kul att sova själv, framförallt ovant. Saknar min älskling redan efter första dagen ifrån honom. Men på söndag ses vi igen.

Nu är det torsdag
(torsdag, det är torsdag - internt skämt mellan mig och Robert) och jag ska ner till stan och köpa ram till mammas kille Hannu. Jag har nämligen skrivit ut två bilder på vår fina, "ihop-klistrade", familj. Mamma och hennes barn (jag och brorsan) samt Hannu och hans tre barn, alla på ett kort. Hittade en jättefin och alldeles perfekt ram på lagerhaus i Karlstad, men det fanns bara en enda kvar - så den fick mamma. Nu ska jag ner till Skövde stad och kolla om de har några kvar här på lagerhaus.

Nu: dusch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0