Zumobrottarn

Festen hos Johan i går blev väldigt lyckad. Träffade massa människor som jag gick i samma klass som på gymnasiet. Mycket trevligt återseende må jag säga. Ganska mycket dricka rann ner för strupen under kvällen så jag blev allt lite rund om fötterna. Kvällen/Natten slutade på McDonalds. Jag och Therese satt och samtalade om väldigt seriösa saker. Alltid lika kul att snacka med en person som faktiskt har något innanför pannbenet. Det är inte kul att komma hem till Skövde och inse att folk står och stampar i samma gamla skit, har inga framtidsplaner utan bara klagar på allt och alla runt omkring. Väx upp.

I dag är jag fruktansvärt bakis. Som tur är så brottade Zumo ner migränen i morse men jag har gäspat konstant sen jag gick upp. Nu hinkar jag i mig vatten eftersom jag precis kom från pappa där det bjöds på massa kaffe (tror jag fick i mig tre-fyra koppar, koffein är ju alltid bra tänkte jag men blev inte piggare för det).

Bussen går 18.40 i kväll.
På den sittetr Robert och håller en plats åt mig. Ska bli skönt att få somna mot hans axel igen. Har saknat honom så men nu äntligen får vi pussas igen! I natt när jag kom hem ringde jag till Robert och vi pratade nog ganska länge. Jag var som sagt lite lullig i skallen så jag hoppas han förstod budskapet jag ville få fram: Jag saknar dig och vill ha dig hos mig.

Nu fick jag sms. Ciao

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det var väldigt kul att träffa dig med :)

2009-04-13 @ 11:29:10
URL: http://aleexo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0