Bor länge

Jag har haft en jättefin helg i Borlänge. Inte bara för att solen sken mestadelen av tiden, utan mest tack vare sällskapet. När jag träffade Milla insåg jag verkligen hur mycket jag saknar våra stunder tillsammans; våra samtal och galna upptåg.

Som dalmasen på moset
kom Hellsing förbi en sväng på lördagen. Vi hade det hur mysigt som helst på en av Borlänges uteserveringar. Solen gassade och vi glassade. Mina kära vänner från Dalarna vill jag ha kvar, länge länge. Lika länge som vissa bor i Borlänge ( bor länge, haha).

Tack i alla fall för en mycket trevlig helg. Jag kommer sakna er båda tills vi ses igen. Hu, hu, hu!

Innan jag och Milla träffade Hellsing så hann vi med en liten fotosession. Bilder kommer inom kort!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0