Bitterljuv

Jag börjar bli lite trött på alla dessa "studio-bilder" som folk åker till Göteborg för att ta. Alla får göra samma poser, ligga på ett glasbord och få lite blåst i håret. Hur svårt kan det vara? Ja just det, de byter kläder också. Jag och Robert ska inom en snar framtid visa alla som åker till Göteborg och betalar dyrt för dessa "studio-bilder", att man kan ta minst lika bra foton hemma. Det gäller bara att sminka sig lite mer än vanligt, ha en bra kamera och sen slänga in bilderna i photoshop för att ta bort eventuella skavanker.

Förutom denna ljuva bitterhet så ser jag fram emot att jobba i kväll. Jag trivs bra med att vara sponsorvärdinna (så låter det så tjusigt också). I kväll blir det med all säkerhet en mycket bra match mellan Telge och Marbo. Marbo har jag själv mött flera, flera gånger med S:t Helena baskets F88 lag (good times). Ska bli intressant att se hur de står sig mot Telge.

Senare i kväll blir det en mysig glöggkväll i goda vänners sällskap!

På måndag åker jag till Skövde.

/C

Kommentarer
Postat av: nathalie

Det är ju bara själva grejjen Carro :P Hade jag haft en grym kamera hemma så skulle jag också ta kort hemma.

2009-12-19 @ 16:38:14
URL: http://onlynattan.blogg.se/
Postat av: Carro

En "bra" kamera behöver inte vara en systemkamera... När man fotar handlar allt om ljus. Har man bra ljus blir färgerna och kontrasterna jättebra. Då räcker det med en vanlig "partykamera" som de flesta har :)

2009-12-20 @ 10:56:55
Postat av: milla

Shit, de var precis så jag tänkte när jag blev tillfr¨gad om jag ville göra det.. Jag tackade nej eftersom jag har en Carro i mitt liv som tar miljoner ggr bättre bilder.

2010-01-16 @ 21:55:24
Postat av: Carro

Va gullig du är Milla :) Nu när vi blir grannar kan vi ha en fotosession igen i det fina vintervädret :D



See ya! Kram

2010-01-17 @ 20:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0