Ambitiös

I dag har jag åkt till skolan två timmar innan vi börjar. Jag gjorde inte klart läxan i går så jag har gjort den nu i stället. Efter skolan ska jag stanna här tills skolbiblioteket stänger. Sammanlagt har jag då varit i skolan i 12 timmar. Om inte det är ambitiöst så vet jag inte vad som är. Gårdagens frustration är just nu helt bortblåst. Nu har jag motivation!

Nu tar jag en liten paus, har två uppgifter kvar att göra sen ska jag till byggnad nummer 12 och ha grammatiklektion. För övrigt så går min diet riktigt bra. Jag äter inget annat än Nutrilette, frukt och grönsaker. I morse hoppade jag ur sängen klockan 06.00, drack upp min Nutrilette-shake och gick ut på en promenad runt sjön. Jag håller äntligen på att bli frisk så nu är det dags att börja motionera igen. Sen ska jag simma på morgonen de dagar jag börjar 13.15.

I morgon hoppas jag att jag är klar med min läxa som ska vara inskickad på söndag (!). Jag och Robert ska nämligen hälsa på Hamid i Molkom. Bastu och annat skoj står på schemat. Får se om jag unnar mig en öl eller två.

Nu har jag en havltimme på mig innan jag måste gå till lektionssalen.
Plugga, plugga, plugga. Det här klarar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0