En timmes simm

I dag har jag varit duktig igen. Jag kom precis hem från badhuset där jag simmat i en timme. Det är nämligen så att jag har friskförklarat mig nu så jag har inte någon anledning till att lata. Jag håller fortfarande dieten och har inte fallit för någon fettrik frestelse. Jag kör starkt på mina Nutrilett, det är dags att ta tredje påsen för dagen om en halvtimme.

I kväll ska jag och Robert till Molkom och hälsa på Hamid. Då kanske jag faller för någon enstaka öl eller lite kir kanske. Måste ju fira att det är helg - men bara lite.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jupp :) eller dom har ändrat på hela systemet. Men jag klarade inte teorin men man får fortfarande göra uppkörningen men nu har jag 2 månader på mig att fixa teorin.. så nu banne mej :P

Hoppas ni också får trevligt ikväll :) kramkram

2009-02-27 @ 12:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0