Sommarjobb, sjuk, nutrilett

Nu har jag sökt sommarjobb i Skåne av alla ställen. Nära till havet och mycket sol, kan bli riktigt nice. Så är skånska väldigt charmigt förstås.

Jag är sjuk-igen. Har inte varit riktigt frisk sedan jag började skolan i mitten av januari. Det börjar bli riktigt jobbigt faktiskt. I dag missar jag en viktig grammatiklektion (alla dem lektionerna är viktiga), men jag kände att jag måste vila någon enstaka dag. En dag, det klarar jag. Så har jag hela dagen på mig att plugga.

För övrigt så har jag börjat med Nutrilette. Tänkte att jag skulle gå ner lite i vikt. Har velat börja träna flera, flera veckor nu men jag blir ju aldrig frisk så jag kan inte börja. Det är ju livsfarligt att få upp pulsen när man har ont i halsen. Den risken tar jag inte. Nutrilette får bli min spark i röven. Jag har tagit tre stycken i dag- tre stycken shakers eller vad man ska kalla det. Det är i alla fall pulver som man blandar med vatten, skakar och dricker upp-chokladsmak det är klart. Smakar helt okej faktiskt. Ska käka fem om dagen, nästa "måltid" blir om en halvtimme. Tanken är att jag ska hålla den här dieten i två veckor. Får se hur det går, jag tror jag ger upp efter en. Jag tycker om mat för mycket-och bra är väl det!

Host host hej svej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0