Skövde helg

Carinas 50 års fest blev en succé. Det var lite stelt i början men efter några öl började alla mingla och prata om allt mellan himmel och jord. Jag och Robert buggade loss på dansgolvet tillsammans med alla andra festdeltagare. Brorsan tog en häftig sväng om med faster Inger. Hela tillställningen var väldigt trevlig. Carina och Pappa kom tydligen hem fem på morgonen.

Jag och Robert gick mot stan vid tolv
för att hitta lite folk jag kände. Ingen uppenbarade sig eller hörde av sig. De var väl fulla på sitt håll. Efter ett antal samtal slutade jag leta. Men på det stora hela var det en väldigt lyckad kväll. Nästa resa bär av till Småland om några veckor. Denna resan blev inte riktigt som vi tänkt oss, bättre lycka nästa gång.

Helgen i Skövde är slut. Nu är vi tillbaka i Karlstad, i morgon är det skola. Jag längtar så mycket till sommaren. Det är äckligt kallt här. David berättade så snällt för mig att det är högtrycket som gör att det blir kallt på vintern. Fick jag lära mig något nytt i dag. Kul att du börjat blogga igen David! Ska skicka ett vykort till dig snart.

Kommentarer
Postat av: David

Nu är det förvisso som så att det är högtryck som ger kyla i vintetider. ;)

2009-02-01 @ 23:33:48
URL: http://dhell.blogg.se/
Postat av: David

Trevligt med vykort, men jag undrar om du i så fall har min nya adress? Hur som helst: Studentgatan 14 309, 70281 Örebro. Nu drar jag på kryssning, ciao!

2009-02-05 @ 10:38:33
URL: http://dhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0