Förlitar mig på hemsidor

Just nu är mina bästa vänner lexin2.nada.kth.se och merriam-webster.com. De ger mig all information jag behöver om ord jag aldrig hört. Plus att på.merriam-webster.com uttalar datorn orden åt en, magi! Det är mycket läxläsning på schemat i dag. Annars så snöar det jättemycket utanför fönstret. Hoppas det är kramsnö så att jag äntligen kan få göra en snögubbe! Jag och Robert hade planer på att göra en snölykta utanför vår trappuppgång, självklart med ett ljus i. Jag tror att våra grannar skulle tycka att det var mysigt.

I morgon kanske det blir en dubbeldejt
med Milla och Johannes. Hoppas hoppas... bowling och massa skoj står på det schemat. Måste ju leva lite också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0