Disk, yoga och tv

Snart måste jag inse att jag måste ställa mig och diska. Fast jag tror att jag sparar det nöjet till i morgon. Snart börjar Morden i Midsomer och det kan jag ju inte missa! Jag är just nu relativt nyduschad. Det är nämligen så att jag har tränat i dag. Jag har stått på mammas crosstrainer och efter den uppvärmingen gjorde jag yogaövningar.

Nu är jag lika spänstig som ett tjockt gummiband
men jag tänker ändå inte gå till jobbet i morgon, jag tänker åka buss till SLA. För att vinna tid till lite längre sovmorgon är mycket viktigt i morgon; jag ska nämligen  ha middag för basketbrudarna. Tre rätters blir det. Tre rätter á la Carro. Hoppas de blir nöjda. Jag testade efterrätten (bara ytterst lite) förut och den blev kanon, bara jordgubbar som saknas. Får inte glömma att köpa äpple också bara, det behövs till förrätten.

Nu blir det tv-kväll i min ensamhet.

/C

Kommentarer
Postat av: sarah

Det kommer bli riiiiiiiktigt gott :D

ses senare :)

2009-07-22 @ 09:35:45
Postat av: Carro

Javisst! Det här fixar vi ;)

2009-07-22 @ 11:49:04
Postat av: πrat

Skolkar du från jobbet!? :O

2009-07-22 @ 15:27:48
URL: http://bunkertretre.blogg.se/
Postat av: Carro

Oj... jag förstår att de där tolkades fel. SJÄLVKLART gick jag till jobbet, fast inte med fötterna.. jag menade att jag skulle åka buss :)

2009-07-22 @ 15:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0