Godkänd!

För en stund sen kom jag hem efter en kväll tillsammans med Sarah och hennes son Henrik. Det var mycket trevligt! Henke sprang omkring så glatt hela tiden, jag tror aldrig jag träffat en sån glad liten kille. Han tyckte det var jätteroligt att dra mig i håret och jag fick till och med en kram. Sen ville han att jag skulle lyfta upp honom och kramas. Jag blev så glad. Jag blev godkänd av Sarahs son! Moster Carro är okej!

Sarah och hennes
pojkvän Christian fick barn för cirka ett år sedan. Det blev som sagt en liten Henrik som de uppfostrat väldigt bra. Jag är stolt över dem, jag vet inte om jag hade klarat av att få barn vid 20-års ålder. Inte lika bra som de har gjort i alla fall. Jag väntar nog några år till...

/C

Kommentarer
Postat av: nathalie

Han är bra gullig =)

2009-07-12 @ 23:58:53
URL: http://onlynattan.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja, sötaste ungen i stan :)

2009-07-13 @ 17:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0