Helvetet har brutit löst

I dag vaknade jag med huvudvärk. Till en början var det inte så illa men efter cirka en minut hade helvetet brutit ut. Jag tog snabbt en Zumo för att brotta ner migränattacken, men Zumobrottaren kräktes jag upp efter 20 minuter så den hann inte brotta ner migränen helt. Efter det mådde jag bara pyton och ville sova bort hela dagen.

Nu sitter jag i alla fall upp och har fått i mig lite sallad. Klockan är strax halv fyra och jag hickar. För två år sedan hickade jag varenda dag i ett helt år. Det kanske bara var en enda hickning på hela dagen men det var ändå hicka. Nu har det börjat igen. Vad jag vet så är det ingen som riktigt vet varför man hickar. Nu tror jag det slutade men Herr Hicka kommer nog tillbaka i morgon igen och hälsar på.

Apropå hälsa på så ska jag kanske till Värnamo och Kärda nästa helg. Nu har jag varit borta för länge från min älskling så jag måste bota min abstinens. Robert skulle kanske spela korpfotboll också så jag bara måste få se honom in action! Massa pussar till min älskade Pirat  <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0