Kväll/Natt

Solen håller nog på att gå upp nu. I kväll har jag pratat med Hamid, det var skoj. Borde gå och lägga mig men väntar på ett livstecken från min älskade Robert som jag saknar så mycket. I dag har jag haft clips, eller vad de nu heter, sådana där örhängen man "clipsar" på. De är nedrans snygga men gör även nedrans ont. Vill man va fin får man verkligen lida pin.

Efter krogen skulle jag, Johan, och resten av Skövde äta.  Johan hade bjudit mig på cider så jag bjöd honom på mat. Johan var tydligen hungrigare än mig för han käkade upp min mat också. Inte nog med det så hällde han även ut min cola  - för skojs skull. Jaja, så kan det gå.

I morgon (i dag) kommer mamma och compani hem.
Jag har jättemycket att diska och jättemånga dammråttor att jaga ifatt. Dags att sätta igång kanske?

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0