Övertid och bukett

Nyckeln är upphittad, men inte av mig. Min snälla granne har satt upp en lapp på ytterdörren att en nyckel finns att hämta hos dem. Det bara måste vara min cykelnyckel. Den får däremot vara hos sina tillfälliga ägare en stund till för just nu är jag lite upptagen med detta.

I dag fick jag jobba över. Det var hur kul som helst att flänga runt lite och visa vad jag går för. Än så länge verkar jag vara godkänd. Fast varför skulle jag inte vara det? Jag är ju duktig, det här är min grej.

Mamma ringde när jag satt och redigerade bilder. Hon var arg, för att inte säga rosenrasande, för att jag inte hade diskat och för att det låg kaffe i besticklådan. Så kan det gå. Så på vägen hem plockade jag en bukett blommor till mamma som ett "förlåt, jag är nog ändå 21 år och handlingsförlamad - du hade rätt". Eller så är jag 21 år, har haft känning av migrän sen i förrgår på grund av den höga luftfuktigheten och jag är även en arbetande 21-åring som hade en mycket bra intervju i går kväll till klockan 22.30. Därför var det inte diskat.


Bukett till mamma.

Kommentarer
Postat av: milla

Haha när jag läste om hur du glömt en kaffekopp i besticklådan o inte diskat tänkte jag på Inger "det ligger disk i diskstället" Hahahah

2009-07-03 @ 06:04:55
URL: http://mmilla.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha kommer aldrig glömma det samtalet. "Jag är så besviken på er, det ligger disk i diskstället..." Ja men vart annars ska det vara? haha.



Tänkte komma och hälsa på efter jag fått min lön, hoppas vi ses snart då! Kram på dig Milla!

2009-07-04 @ 14:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0