Sim sala bim

I dag unnade jag mig en halv pizza. Jag bjöd brorsan på den andra halvan. En gång i tiden hade vi en liten kiosk nedanför oss här på Kilbacken. Den här lilla kiosken är nu ett minne blott eftersom lokalen har förvandlats till en pizzeria. Klockrent, tycker jag. Sim sala bim!

Milla ringde nyss. Alltid lika skönt att höra hennes glada stämma. Ett besök till Dalarna är inbokat. Saknar mitt rödhåriga yrväder!

I morgon åker jag och hälsar på Robert. Äntligen! Drar strax efter jobbet så vi säger så, så länge!


Mycket gott!

/C

Kommentarer
Postat av: David

Besök till Dalarna? När då?

2009-07-10 @ 03:06:51
URL: http://dhell.blogg.se/
Postat av: Alex

Pizzeria Prego är ju min mosters pizzeria! :D Haha

2009-07-11 @ 19:46:03
Postat av: Carro

David: 31:a har vi sagt för nu, men Milla kanske jobbar då hon skulle kolla upp lite mer. Höras av? :D



Alex: Hälsa din moster att hon gjort ett mycket bra jobb!

2009-07-13 @ 17:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0